Vi glæder os sååå meget :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig :Dliv skrev:NL: for snart hamster babyer hjem :banan :banan
Ny. Now Loving
-
ja det gør jeg også :lol: :D men det bliver først om et par dage jeg finder ud af det.. :D jeg håber bare transporten går godt så ingen bliver ædt af mooarmalthesmor skrev:Vi glæder os sååå meget :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig :Dliv skrev:NL: for snart hamster babyer hjem :banan :banan
-
Ja nu krydser vi finger for at flytningen går godt, men selvfølgelig gør den det,hvis kenneth tror der er en risiko ved at flytte dem,er jeg ret sikker på at de ikke blir flyttet.liv skrev:ja det gør jeg også :lol: :D men det bliver først om et par dage jeg finder ud af det.. :D jeg håber bare transporten går godt så ingen bliver ædt af mooarmalthesmor skrev:Vi glæder os sååå meget :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig :Dliv skrev:NL: for snart hamster babyer hjem :banan :banan
Også klogt at give dem ro nogen dage inden du begynder at pille ved dem.
Det er jeg også :D vi har også en plan :lol: :lol: men jeg lader dem også være :D og de får jo øjne lige her om et par dage :pinklove:malthesmor skrev:Ja nu krydser vi finger for at flytningen går godt, men selvfølgelig gør den det,hvis kenneth tror der er en risiko ved at flytte dem,er jeg ret sikker på at de ikke blir flyttet.liv skrev:ja det gør jeg også :lol: :D men det bliver først om et par dage jeg finder ud af det.. :D jeg håber bare transporten går godt så ingen bliver ædt af mooarmalthesmor skrev: Vi glæder os sååå meget :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig :D
Også klogt at give dem ro nogen dage inden du begynder at pille ved dem.
jeg ville klart sætte dem sammen - så hun ikke "glemmer" dem :Dliv skrev:NL: nu er vi hjemme med ungerne og har været det 10 min så moren kommer snart over til dem igen :D ihhh hvor er de bare forfærdelig nuttede!!! :pinklove: :pinklove:
glæder mig meget til de har fået et par dages ro, og du kan begynde at pille forsigtigt og tjekke køn :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NL: de små hamsterunger begynder at blive rigtig store og har øjnene på halvt klem nu ingen har været ude af reden men der er nogen der har været 1 cm fra :lol:
NL2: kiggede lige i bunden af buret for ville gerne vide hvor mange der var og der var skam 6 små rumper :D så alle har det godt og moren er simpelthen bare fantastisk!! :D
NL2: kiggede lige i bunden af buret for ville gerne vide hvor mange der var og der var skam 6 små rumper :D så alle har det godt og moren er simpelthen bare fantastisk!! :D
NL: Cola og kings
Pia B
-
NL: Glæder mig til at mødes med min far i lufthavnen og høre lidt om hans jagtrejse i "Rusland/Sibirien" (derude et sted, hvor det er alt alt alt for koldt til mennesker :lol: )
Pia B