Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2010 16:49

liv skrev:NL: for snart hamster babyer hjem  :banan  :banan
Vi glæder os sååå meget  :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig  :D

liv

Indlæg af liv » 11. jan 2010 16:51

malthesmor skrev:
Vi glæder os sååå meget  :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig  :D
ja det gør jeg også  :lol:  :D men det bliver først om et par dage jeg finder ud af det..  :D jeg håber bare transporten går godt så ingen bliver ædt af mooar  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2010 16:55

liv skrev:
malthesmor skrev:
ja det gør jeg også  :lol:  :D men det bliver først om et par dage jeg finder ud af det..  :D jeg håber bare transporten går godt så ingen bliver ædt af mooar  :wink:
Ja nu krydser vi finger for at flytningen går godt, men selvfølgelig gør den det,hvis kenneth tror der er en risiko ved at flytte dem,er jeg ret sikker på at de ikke blir flyttet.
Også klogt at give dem ro nogen dage inden du begynder at pille ved dem.

liv

Indlæg af liv » 11. jan 2010 16:56

malthesmor skrev:
liv skrev:
malthesmor skrev: Vi glæder os sååå meget  :D håber at kønsfordelingen er så der er en lille pige til mig  :D
Ja nu krydser vi finger for at flytningen går godt, men selvfølgelig gør den det,hvis kenneth tror der er en risiko ved at flytte dem,er jeg ret sikker på at de ikke blir flyttet.
Også klogt at give dem ro nogen dage inden du begynder at pille ved dem.
Det er jeg også  :D vi har også en plan  :lol:  :lol: men jeg lader dem også være  :D og de får jo øjne lige her om et par dage  :pinklove:

liv

Indlæg af liv » 11. jan 2010 18:14

NL: nu er vi hjemme med ungerne og har været det 10 min så moren kommer snart over til dem igen  :D ihhh hvor er de bare forfærdelig nuttede!!!  :pinklove:  :pinklove:

burrus

Indlæg af burrus » 11. jan 2010 18:29

liv skrev:NL: nu er vi hjemme med ungerne og har været det 10 min så moren kommer snart over til dem igen  :D ihhh hvor er de bare forfærdelig nuttede!!!  :pinklove:  :pinklove:
jeg ville klart sætte dem sammen - så hun ikke "glemmer" dem :wink:  :D  

glæder mig meget til de har fået et par dages ro, og du kan begynde at pille forsigtigt og tjekke køn  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 11. jan 2010 18:54

NL: Nu har moren fundet ro sammen med ungerne ser det ud til  :D de skriger stadig lidt men mon ikke snart de alle finder en dievorte  :lol:  :lol:

liv

Indlæg af liv » 12. jan 2010 17:59

NL: de små pippe lyde ungerne laver  :D de er såå søde!!  :oops:  :pinklove:

liv

Indlæg af liv » 14. jan 2010 22:16

NL: de små hamsterunger begynder at blive rigtig store og har øjnene på halvt klem nu :D ingen har været ude af reden men der er nogen der har været 1 cm fra  :lol:

NL2: kiggede lige i bunden af buret for ville gerne vide hvor mange der var og der var skam 6 små rumper :lol:  :D så alle har det godt og moren er simpelthen bare fantastisk!! :D  :D

burrus

Indlæg af burrus » 15. jan 2010 00:53

NL: Cola og kings :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 16. jan 2010 16:16

I morgen kan jeg købe min Ayla <3, glæder sådan meget til i morgen :D

NoiaBell

Indlæg af NoiaBell » 16. jan 2010 21:51

NL: Min dejlige kæreste  :oops:
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 17. jan 2010 08:46

NL: Har fået en ny reol :D.  Til mine hamstere, så de ikke fylder så meget :wink:  :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

burrus

Indlæg af burrus » 17. jan 2010 09:55

NL: Glæder mig til at mødes med min far i lufthavnen og høre lidt om hans jagtrejse i "Rusland/Sibirien" (derude et sted, hvor det er alt alt alt for koldt til mennesker  :lol: )
Pia B

kwo

Indlæg af kwo » 17. jan 2010 10:14

burrus skrev:NL: Glæder mig til at mødes med min far i lufthavnen og høre lidt om hans jagtrejse i "Rusland/Sibirien" (derude et sted, hvor det er alt alt alt for koldt til mennesker  :lol: )
Du bad ham ikke om at tage nogle vildtfangede dværghamstere med hjem??  :shock:

:D  :D  :D
Kenneth Worm

Besvar