Da jeg var på vej ned til min mors kusine står der en mand ude på vejen og snakker i mobiltelefon. Hans KÆMPE rottweiler står inde på fortovet - altså uden snor.
Jeg er BANGE for fremmede hunde, specielt store hunde så er ikke glad for situationen. Men da den står fredeligt bevæger jeg mig forbi - han holder os øje med hunden ser det ud til.
Pludselig da jeg er næsten forbi, begynder hunden at følge efter mig. Jeg siger bestemt til hunden: "Ka du så gå væk!" - da jeg synes dette plejer at hjælpe.
Men det hjælper ikk og jeg gentager det et par gange, og heldigvis fatter den budskabet.
Da jeg er kommet få meter længere ned af vejen råber manden efter mig: "Så slap dog af din fede kælling!"
KÆFT jeg blev gal!

Jeg råbte tilbage til ham at han kunne krafteddermaneme bare ha styr på sin køter!
Derefter råbte jeg flæskesvin (for ja manden var fed! Og jeg har intet imod overvægtige - selvfølgelig ikke, men man skal godt nok ikke komme her og kalde mig fed - hvilket jeg absolut ikke er - når man selv har den størrelse!).
Og vendte mig derefter om - han stod og gloede ondt efter mig - og gav svinet fingeren!
Jeg var bare tosset!
Synes godt nok det er en ubehøvlet opførsel. Bare fordi jeg ikke vil ha hans hund hen til mig - jeg er sq da bange for den!

Altså jeg kunne forstå hvis jeg havde slået eller sparket hans køter - jeg bad den sq da bare om at forsvinde. Og det mener jeg faktisk jeg er i min gode ret til.
Hvis det havde været min hund så havde jeg da kaldt den til mig!!