Hvordan lærer man ham at drikke af dunken?
-
Hvordan lærer man ham at drikke af dunken?
Min nye lille dværghamsterunge, Whopper, drikker ikke af sin drikkedunk - Pia, som jeg har købt ham af, siger at han er vant til det, men denne flaske er nok lidt anderledes - det er den som følger med i et bur fra ferplast.
Hvordan lærer jeg ham at drikke af den? :roll:
Jeg har sat en lille skål ind med vand så jeg er sikker på han får noget - men jeg synes generelt ikke han drikker særlig meget i forhold til hans søster! Han virker ellers glad og tilfreds.
Hvordan lærer jeg ham at drikke af den? :roll:
Jeg har sat en lille skål ind med vand så jeg er sikker på han får noget - men jeg synes generelt ikke han drikker særlig meget i forhold til hans søster! Han virker ellers glad og tilfreds.
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.
-
Jeg tror at han selv finder ud af det... Det tager næsten altid lidt tid, i starten. Før de finder ud af det.
Men det er hvis noget med de kan lugte vandet? Du skriver også at han er glad og tilfreds, så måske drikker han allerede.
Og til sidst, så er det også meget forskelligt hvor meget de drikker, fra hams til hams.
Men det er hvis noget med de kan lugte vandet? Du skriver også at han er glad og tilfreds, så måske drikker han allerede.
Og til sidst, så er det også meget forskelligt hvor meget de drikker, fra hams til hams.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
-
Det har jeg prøvet mange gange, men han gider ikke rigtig holde koncentrationen på det jeg vil vise ham :roll: Sådan en vild teenager... Har også prøvet at tage den ud og vise ham den når han er uden for buret - det gider han heller ikke...
Jeg har aldrig set ham bare snuse til den, derfor er jeg noget nervøs for han ikke selv finder ud af det?
Jeg har aldrig set ham bare snuse til den, derfor er jeg noget nervøs for han ikke selv finder ud af det?
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.
er det sådan en "sippy" flaske?
Hans far kan i hvert fald finde ud af at bruge den, men ungerne har aldrig set den slags flaske før...
hvis du er meget nervørs, så prøv at købe en "standard"flaske med kugle ude i spidsen de kan oftest købes enormt billigt...
de sippy flasker kan godt være lidt tricky med den stift der skal trykkes op...
Hans far kan i hvert fald finde ud af at bruge den, men ungerne har aldrig set den slags flaske før...
hvis du er meget nervørs, så prøv at købe en "standard"flaske med kugle ude i spidsen de kan oftest købes enormt billigt...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
er det sådan en "sippy" flaske?
Pia B
-