ja billederne siger vidst det hele
der er 3 lag af rør bagved det man ser forrest så ca 25m rør ialt :roll:
og det er mandens profil selvsamme mand som dagligt siger han ikke kan li det småkravl
susanne Nielsen skrev:Meget kreativtMen hold op et rengøringsarbejde hver uge.
Jeg kan se at du har hjul og drikkedunke i alle burene, er det fordi der går flere hamstere? Jeg undre mig bare fordi det ser ud som om at rørsystemet er forbundne, og hamstere SKAL jo gå alene (selvfølgelig bortset fra de tilfældige, hvor man kan få et enkelt dværgpar til at gå sammen det første år).
SMAAAART !!!!! Så kan man klare badning af ungerne i et kar og rørene i et andet, wupti så' den klaret.achjaaa skrev:vores bryan som har permanent adgang til det meste af systemet er blevet en rigtig tunnelrotteså tjo tja de elsker at kravle rundt osv. MEN, som i nævner har det sin pris at have store rørgange nemlig rensningen ...
det gøres dog meget nemt og tricket er at man skal LIME rørene sammen fra start af og så smide dem i en balje med sæbevand istedet for og så ellers en flaskerenser eller en rensespiral så tager det for mig at rense ALLE rørene ca 30min hvilket snildt kan klares når man nu alligevel sidder på badeværelset i de 30min i forvejen :lol: :oops: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops: :lol: :lol: :lol: 8-) 8-) 8-)![]()
:idea: :arrow: :!: :!: