Donau's A kuld (Vinterhvid) - 2 ugers billeder
Donau's A kuld (Vinterhvid) - 2 ugers billeder
Donau's A kuld (Vinterhvid)
Parret blev sat sammen d. 28. juli, og har siden da gået sammen uden nogen problemer.
Tine's Kashmir
Agouti
Født 10. april 2011
Aldrig har vi oplevet en så kælen og glad dreng som Kashmir. Lige fra første øjeblik vi tog ham op, vandt han utrolig stor plads i vores hjerter, og vi er helt sikre på at han vil være det perfekte match til Barbie
Læs mere om Kashmir her
Lillebitte Barbie
Saphir
Født 1. maj 2011
Barbie er næsten lige flyttet ind, men hun har allerede vist sig at være en rigtig kælen og mild lille pige. Hun har en rigtig fin størrelse, og vi er sikre på at hun nok skal klare jobbet som mor perfekt.
Læs mere om Barbie her
Formålet med parringen:
At videreføre forældrenes gode størrelser og blide temperament. Da Barbie er efterkommer af nye importerede hamstere, tilføres nyt blod til de danske linier.
Forventninger:
Artsrene vinterhvide i farverne agouti (Dd pepe) og saphir (dd pepe).
Stamtavle kan ses her: http://donaus.dk/litter.php?url=ww-kuld-a
Alle ungerne vil blive solgt håndtamme, og der vil medfølge DHF stamtavle, lille madpakke samt cd-rom med billeder af kuldet.
Det er muligt at lave en reservation ved at sende en mail til contact@donaus.dk
Parret blev sat sammen d. 28. juli, og har siden da gået sammen uden nogen problemer.
Tine's Kashmir
Agouti
Født 10. april 2011
Aldrig har vi oplevet en så kælen og glad dreng som Kashmir. Lige fra første øjeblik vi tog ham op, vandt han utrolig stor plads i vores hjerter, og vi er helt sikre på at han vil være det perfekte match til Barbie
Læs mere om Kashmir her
Lillebitte Barbie
Saphir
Født 1. maj 2011
Barbie er næsten lige flyttet ind, men hun har allerede vist sig at være en rigtig kælen og mild lille pige. Hun har en rigtig fin størrelse, og vi er sikre på at hun nok skal klare jobbet som mor perfekt.
Læs mere om Barbie her
Formålet med parringen:
At videreføre forældrenes gode størrelser og blide temperament. Da Barbie er efterkommer af nye importerede hamstere, tilføres nyt blod til de danske linier.
Forventninger:
Artsrene vinterhvide i farverne agouti (Dd pepe) og saphir (dd pepe).
Alle ungerne vil blive solgt håndtamme, og der vil medfølge DHF stamtavle, lille madpakke samt cd-rom med billeder af kuldet.
Senest rettet af Laeborg 8. nov 2011 17:48, rettet i alt 1 gang.
-
Jaa det er super skønt bare at se dem gå og hygge sammen, selvom der ingen tvivl er om at det er Barbie der bestemmer. Vi joker lidt med at Kashmir rigtig er under tøflenmalthesmor skrev:Fantastisk, hvor er du heldig, mine vinterhvide vil ikke engang gå sammenLaeborg skrev:Tror sørme Barbie langt om længe er drægtig
Der er vist ingen tvivl om at hun er drægtig, så nu er vi bare rigtig spændte på at prøve at få unger
-
Det er også spændende at have unger, jeg har haft vinterhvide unger 2 gange :DLaeborg skrev:Jaa det er super skønt bare at se dem gå og hygge sammen, selvom der ingen tvivl er om at det er Barbie der bestemmer. Vi joker lidt med at Kashmir rigtig er under tøflenmalthesmor skrev:Fantastisk, hvor er du heldig, mine vinterhvide vil ikke engang gå sammenLaeborg skrev:Tror sørme Barbie langt om længe er drægtig
Der er vist ingen tvivl om at hun er drægtig, så nu er vi bare rigtig spændte på at prøve at få unger
Glæder mig til at høre hvormange unger hun får :D , Lader du Kashmir blive sammen med mor og unger ?
Ja det regner vi med, og så håber vi ikke at hun lader ham parrer hende lige med det samme. De er vel ikke til at få til at gå sammen igen, hvis vi først har skilt dem ad?malthesmor skrev:Det er også spændende at have unger, jeg har haft vinterhvide unger 2 gange :DLaeborg skrev:Jaa det er super skønt bare at se dem gå og hygge sammen, selvom der ingen tvivl er om at det er Barbie der bestemmer. Vi joker lidt med at Kashmir rigtig er under tøflenmalthesmor skrev: Fantastisk, hvor er du heldig, mine vinterhvide vil ikke engang gå sammen
Glæder mig til at høre hvormange unger hun får :D , Lader du Kashmir blive sammen med mor og unger ?
-
Ja der er jo risiko for at hun blivet parret med det samme, men hvis de er så gode venner ville jeg heller ikke skille dem ad.Laeborg skrev:Ja det regner vi med, og så håber vi ikke at hun lader ham parrer hende lige med det samme. De er vel ikke til at få til at gå sammen igen, hvis vi først har skilt dem ad?malthesmor skrev:Det er også spændende at have unger, jeg har haft vinterhvide unger 2 gange :DLaeborg skrev: Jaa det er super skønt bare at se dem gå og hygge sammen, selvom der ingen tvivl er om at det er Barbie der bestemmer. Vi joker lidt med at Kashmir rigtig er under tøflen
Næh hvis de først bliver skilt tror jeg også at de er svære at sætte sammen igen, de glemmer sikkert hurtigt at de var "bedste venner" :lol:
-
Født d. 26. oktober 2011
Siden d. 28. juli har Barbie gået sammen Kashmir, og de er rigtig glade for hinanden. Da der ikke rigtig var sket noget på babyfronten, havde vi egentlig regnet med at hun nok trak den til foråret, men så lå vi for et par dage siden, mærke til at hun var blevet rimelig fast rundt om maven, og så var vi jo sikre på hun var drægtig. I dag har hun så født 6 fine unger, og hun virker til rigtig at havde forstået mor rollen
Siden d. 28. juli har Barbie gået sammen Kashmir, og de er rigtig glade for hinanden. Da der ikke rigtig var sket noget på babyfronten, havde vi egentlig regnet med at hun nok trak den til foråret, men så lå vi for et par dage siden, mærke til at hun var blevet rimelig fast rundt om maven, og så var vi jo sikre på hun var drægtig. I dag har hun så født 6 fine unger, og hun virker til rigtig at havde forstået mor rollen