Hvad er dit seneste indkøb?

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Betina

Indlæg af Betina » 20. sep 2010 14:13

my heaven skrev:
Betina skrev:
my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk ;) Rigtig god service derfra.

De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.

Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.
men jeg har kun dankort,det ka jeg vel ikke bruge der? :oops:
Det kan du nok ikke, medmindre det også er et VISA kort :( Du kan måske få nogen med kombineret Dankort/VISA til at købe det for dig?

Vær dog opmærksom på, at det bedst kan betale sig at vente til man skal bruge flere ting derfra, da fragten alene er omkring 18 Euro som minimum.

qwertyy

Indlæg af qwertyy » 24. sep 2010 17:30

Billede
Det her hjul, 18 cm :) - Det andet var blevet for småt ;b
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

burrus

Indlæg af burrus » 28. dec 2012 19:46

nå skulle vi ikke genoplive denne tråd - den er så hyggelig :)

jeg var i dag lige forbi LUX-shoppen og handle lidt til de to nye små kræ jeg får hjem til mig her omkring d. 7. januar

1* brødtipi hule
Billede

1* 500 ml skål til et stort lækkert sandbad
Billede

1* dværghamsterhjul lille (fordi de kun havde et - håber der kommer flere på tidspunkt så de kan få mindst en hver)
Billede

1* Hilton træhus
Billede

2* lav keramikskål - der skal være mad nok jo :P
Billede

1* double græsrede
Billede

1* 22*10cm piletræsbro
Billede

1* barkbro (den lille)
Billede

mangler bare lige det ene hjul og så finde en flaske-løsning, men det finder jeg nok ud af til den tid  :)

d. 14. december købte jeg et 70*35 akvarie (desværre fik jeg ikke taget billede, men det kommer når det er indrettet), så nu er der også lidt at fylde i det :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

HamsterPigen

Indlæg af HamsterPigen » 28. dec 2012 19:59

Var idag ude hos min købmand (den butik her på øen med mest dyr atikler xD ) og spørge om de kunne hjemskaffe 3 kg chinchillasand og et hjul magen til det: http://www.lux-shoppen.dk/stort-hamsterhjul-p-668.html  :D
Så mit seneste indkøb er rent faktisk først købt ca på fredag   :roll:

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 28. dec 2012 20:02

God ide at få gang i tråden igen Pia  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maria1997

Indlæg af Maria1997 » 28. dec 2012 20:27

Har købt 184 L Boxo Comfort ved lux-shoppen.

Billede

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 5. jan 2013 06:00

Har lige lavet en lille bestilling ved Dyrenes Netsalg :)

2x 50L CareFRESH Ultra
Billede

10L "Cat's Best Miljøstrø" - skal afprøves til kaninens toilet
Billede

1,9 kg chinchilla sand
Billede
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Rollo

Indlæg af Rollo » 5. jan 2013 17:21

Hvis gemalen opdager hvor mange penge jeg har brugt på dyrene (igenigenigen) tror jeg sgu snart han får grå hår af mig  :oops: På den anden side, han fik sit store nye tv - så han opdager ikke så meget andet lige pt  :lol:

Har bestilt 5 af dem her
Billede

Zooplus har vinterudsalg med 20% rabat - og så har jeg tilkøbt fast 3% rabat på alle mine ordrer hos dem, så synes lige jeg ville bestille nogen hjem mens de var så billige!

Lidt til hundene som ikke skal snydes jo

Billede

Lidt til at få ordnet hundene
Billede
Billede

Lidt godt til kaninerne...

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Lidt mad til alle vores katte...
Billede

Og til alle hunde og katte
Billede

Så var der også lige for en 1500kr hundefoder fordi vi nu prøver at starte dem op på VOM (vomoghundemat.dk) - og for 300kr lakseolie til dem...

Samt diverse små snacks købt i en dyrehandel til hamsterne, rotterne og hundene  :oops:

Puuuuh... Har vist overdrevet lidt - men når hamsterne kommer hjem, så skal der jo også indkøbes flere hjul og nye flasker og og og og og  :oops:  8-)  :lol:
Hilsen Julie Rollo

Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex

Maria1997

Indlæg af Maria1997 » 5. jan 2013 19:27

Hold da op Rollo det var mange ting!  :shock:

burrus

Indlæg af burrus » 5. jan 2013 20:30

Rollo - jeg kender godt det der med, at nye dyr lige pludselig kræver en masse ny-indkøb  :oops:  man mangler det måske egentligt ikke, fordi man har skrabet så meget til sig med tiden, men så er der liiiiiige en ting her og der man skal have med  :oops:  

jeg har i dag lige været ude og plyndre min fars brændeskur for store stykker bark der kan virke som broer og tunneler - det er nemlig gratis  :D
og med to robo'er på mandag og en lille ups'er der er "planlagt" til på onsdag, så skal jeg have indkøbt af og fundet en masse træting!  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Luna

Indlæg af Luna » 5. jan 2013 21:12

burrus skrev:Rollo - jeg kender godt det der med, at nye dyr lige pludselig kræver en masse ny-indkøb  :oops:  man mangler det måske egentligt ikke, fordi man har skrabet så meget til sig med tiden, men så er der liiiiiige en ting her og der man skal have med  :oops:  

jeg har i dag lige været ude og plyndre min fars brændeskur for store stykker bark der kan virke som broer og tunneler - det er nemlig gratis  :D
og med to robo'er på mandag og en lille ups'er der er "planlagt" til på onsdag, så skal jeg have indkøbt af og fundet en masse træting!  8-)
Haha samme her! Min fars garage bliver også gennemrodet hver gang jeg besøger ham, for det kunne jo være jeg kunne et eller andet der kunne bruges til hammierne!:-D
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Rollo

Indlæg af Rollo » 5. jan 2013 22:19

Ja, jeg er vist gået liiiidt i selsving  :oops:

Skal også ud og save op i haven, der kan jeg nemlig lave en masse spændende til både hamstere, rotter, kaniner og marsvin - skal forsøge mig med at lave træbroer til dem  :lol:
Hilsen Julie Rollo

Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex

burrus

Indlæg af burrus » 7. jan 2013 14:35

UPS  :oops:   brændte lige lidt flere penge af på gnavergejl

En løbebold på 18cm - nogle af de kineser-drenge tror jeg godt ku trænge til lidt motion, og mon ikke også et par af pigerne ku finde den sjov  :)
prøves skal den i hvert fald - mine tidligere hamstere var ofte glade for den.
Billede

10 nestlaps - mest til dem som ikke har unger... De er god underholdning!
Billede

2 kg. træflis - mest til de to småkræ som flytter ind i aften  :)  synes det lyder spændende så vil lige have det afprøvet  :)
Billede
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 7. jan 2013 16:58

Så blev der lige brugt lidt flere penge på de dejlige små pus, men nu er hamsternes pengekasse også tom for denne gang. Næste gang tror jeg der skal købes nye hjul og vandflasker til dem. ( Hamsternes pengekasse er de penge der kommer ind for salg, minus de 10 kr. som går til dyreværnet i Rødovre)

Var en tur i brogaarden
12,5 kg altromin fortified
Billede

og så havde de også lige nogle røde hirsekolber som jeg synes hamsterne skulle forkæles med
Billede

Så gik jeg lige et smut på lux-shoppen for at finde lidt hamstercrispy men det blev til lidt mere

En stor pakke tørrede melorme, så håber jeg de kan lide dem, for er ikke noget jeg har givet før.
Billede

En lille barkbro, prøver at finde det bedste gemmested til mine små pus, og måske denne kunne holde neglene lidt på plads også
Billede

Sådan en omgang med gulerod
Billede

En flagemix skal da også lige prøves og se hvilke resultater det kan give (prøver på at finde noget tilskudsfoder der er medvirkende til rigtig flot sund pels)
Billede

2 kg hamster crispy til unger
Billede

Og en foderskovl så jeg ikke behøver bruge hænderne som foderskovl
mere
Billede
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

chlin

Indlæg af chlin » 7. jan 2013 17:38

Ja så vil jeg da også bidrage med mit sidste indkøb. Det var i Maxi Zoo den 2. januar

Jeg skulle i butikken for at købe:
1 par poser Multi Fit hamsterfoder

Men nu jeg alligevel var der så skulle der da et par andre ting til også:
Billede
Et par foderskåle til sandbad. To små til de vinterhvide og en stor til Gandalf. Et forsøg for at se om det dur til formålet (bedøm selv)

Så blev det også til et par Sputniks og et nyt hus til Gandalf (restsalg til 30 kr). 1 flaske C-vitamin. Og en pose undulatfoder til ungerne.
Syntes også jeg købte mere, men hvad mon det lige var ...
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar