NL/NH
Re: NL/NH
Øv, det er jeg ked af at høreiben75 skrev:NL: Havde det nogelunde ok i aftes efter gæsterne var taget hjem.
NH: Farvel til vores hund Buster
Tak for jeres venlige ord
Det er en underlig aften uden Buster, der gør af naboen, Buster at fodre, Buster at kramme godnat...
Men trods alt er jeg sikker på at jeg traf den rigtige beslutning, selvom det er hårdt Jeg vil ikke risikere at han bider nogen igen! Og for det andet, tror jeg at det var bedst for ham også, for han var blevet mere og mere stresset og vagtsom.
NH: Børn, der er kede af det
NL: Lady, der spiser grøntsager + kaninunger, der har åbnet øjnene + vores gamle kat hat det bedre efter et styrt ned fra taget...
Det er en underlig aften uden Buster, der gør af naboen, Buster at fodre, Buster at kramme godnat...
Men trods alt er jeg sikker på at jeg traf den rigtige beslutning, selvom det er hårdt Jeg vil ikke risikere at han bider nogen igen! Og for det andet, tror jeg at det var bedst for ham også, for han var blevet mere og mere stresset og vagtsom.
NH: Børn, der er kede af det
NL: Lady, der spiser grøntsager + kaninunger, der har åbnet øjnene + vores gamle kat hat det bedre efter et styrt ned fra taget...
NL: min nye robodreng Jacob
NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob
hehe .. Sådan går det jo nogle gange med de der små væsner xD Så skifter de "pludselig" kønLuna skrev:HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob
NL: Skal hente et nyt familiemedlem i morgen, så nu bliver vi 4 i lejligheden, selv om det ikke var helt planlagt...
NH: Får stress over mere radiograf-fysik -.- kan ikke se hvordan jeg skal kunne klare min eksamen når jeg ikke engang kan forstå basis
-
NL: Min nye pige som kom med hjem fra Christina (overhovedet ikke planlagt, men en super skøn gul ups'er)
NH: Skal finde et godt navn til hende som min mand også kan lide
NH: Skal finde et godt navn til hende som min mand også kan lide
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
NL: Vi har fundet årsagen til, at vores elinstallationer var begyndt at blinke
+ kaninunger, der bare bliver mere og mere nuttede
+ Lady og Sofie
NH: Vi bliver nødt til at have hjælp til el problemet af min far, der elsker at fortælle andre, at de har gjort et eller andet forkert
+ kaninunger, der bare bliver mere og mere nuttede
+ Lady og Sofie
NH: Vi bliver nødt til at have hjælp til el problemet af min far, der elsker at fortælle andre, at de har gjort et eller andet forkert
NL : jeg fandt mine sugetabletter til halsen! YES!!!
NH: Jeg fik taget en seriøs halsbetændelse med hjem fra skoven lørdag morgen, hvor det var tåget, diset, fugtigt og KOLDT! Jeg kan ikke sige noget, kan ikke gabe ret højt og har ondt, ondt, ondt! der er 14 dage til min bachelor eksamen og frygter for at det går i lungerne på mig - ligesom den slags PLEJER! at skulle være syg i min forberedelsesperiode til BA eksamen og måske også på eksamensdagen synes jeg helt ærligt ikke jeg har fortjent har gjort SÅ meget for at holde mig rask og kørende og nu dette
Jeg har to planer om at skulle ud at spise og havde GLÆDET mig til at komme ud at spise rask for første gang i år! spise god mad uden tandproblemer som sidst!
NH: Karma! synes helt ærligt jeg betaler forud lige nu eller sådan noget...
NH: Jeg fik taget en seriøs halsbetændelse med hjem fra skoven lørdag morgen, hvor det var tåget, diset, fugtigt og KOLDT! Jeg kan ikke sige noget, kan ikke gabe ret højt og har ondt, ondt, ondt! der er 14 dage til min bachelor eksamen og frygter for at det går i lungerne på mig - ligesom den slags PLEJER! at skulle være syg i min forberedelsesperiode til BA eksamen og måske også på eksamensdagen synes jeg helt ærligt ikke jeg har fortjent har gjort SÅ meget for at holde mig rask og kørende og nu dette
Jeg har to planer om at skulle ud at spise og havde GLÆDET mig til at komme ud at spise rask for første gang i år! spise god mad uden tandproblemer som sidst!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Jeg håber det går over Pia, så du bliver klar til din bachelor eksamenburrus skrev:NL : jeg fandt mine sugetabletter til halsen! YES!!!
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Stort tillykke MariaMaria1997 skrev:NL: Fik 10 i mundtlig dansk. Læseferie! Hannibal
NH: Intet
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
NL: At jeg var til fys igår Og at jeg fik klippet negle på min dejlige D-Wayne
NH: Da jeg vågnede opdagede jeg at min kære Andrea er sluppet ud af skabsburet, og har derfor været ret bekymret for hende hele dagen, og har ikke fået lavet det jeg skulle
NH: Da jeg vågnede opdagede jeg at min kære Andrea er sluppet ud af skabsburet, og har derfor været ret bekymret for hende hele dagen, og har ikke fået lavet det jeg skulle
NL: Kun 3 måneder og 3 uger til vi begynder at kigge efter (guld)hamster
NH: Aner ikke hvor i lejligheden h*n skal stå, da det sted vi overvejede er droppet fordi buret kommer for højt op.
NH: Aner ikke hvor i lejligheden h*n skal stå, da det sted vi overvejede er droppet fordi buret kommer for højt op.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)