Hvilke særheder har din hamster?

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
mosegaardmortensen89

Re: Hvilke særheder har din hamster?

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 17. okt 2013 19:46

Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.

Leia og Johnjohn tisser på den sten der ligger i deres bur som de skal slibe negle på :lol:

Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt :lol2:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Alphas

Indlæg af Alphas » 18. okt 2013 09:21

Hahahaha, skøre dyr! :D
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

LiseJuul

Indlæg af LiseJuul » 19. okt 2013 14:07

mosegaardmortensen89 skrev: Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt :lol2:
Hahahhaha, jeg dør lidt af grin xD
Hvordan kan det være så sjovt og alligevel så klamt på samme tid :lol3:
Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. okt 2013 14:36

LiseJuul skrev:
mosegaardmortensen89 skrev: Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt :lol2:
Hahahhaha, jeg dør lidt af grin xD
Hvordan kan det være så sjovt og alligevel så klamt på samme tid :lol3:
Sådan havde jeg det også da jeg så det. Det er så ulækkert men kunne bare ikke lade være med at grine. Det er virklig en klam men ufattelig sjov særhed :lol2:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Fyrsting

Indlæg af Fyrsting » 19. okt 2013 15:06

mosegaardmortensen89 skrev:Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.

Leia og Johnjohn tisser på den sten der ligger i deres bur som de skal slibe negle på :lol:

Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt :lol2:
Hahaha hvor er det sjovt :lol:

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. okt 2013 15:20

Fyrsting skrev:
mosegaardmortensen89 skrev:Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.

Ja, jeg fatter virklig ikke hvor hun har fået ideen fra :lol2:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Luna

Indlæg af Luna » 19. okt 2013 17:03

mosegaardmortensen89 skrev:
Fyrsting skrev:

Ja, jeg fatter virklig ikke hvor hun har fået ideen fra :lol2:
Altså nu skal du lige huske på hvem moren er ;) Luna smider pøllerne ud af indgangen til sit hus, så der lille en lille bunke der, eller også sætter hun sig i sit store trærør og smider dem ned i det ene hul der er under den :P
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. okt 2013 17:52

Luna skrev:Altså nu skal du lige huske på hvem moren er ;) Luna smider pøllerne ud af indgangen til sit hus, så der lille en lille bunke der, eller også sætter hun sig i sit store trærør og smider dem ned i det ene hul der er under den :P
Hehe.. Så rydder hun jo bare op som sin mor og er kreativ og anderledes i sin måde at rydde op på :lol3:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst