Hvilke særheder har din hamster?
-
Re: Hvilke særheder har din hamster?
Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.
Leia og Johnjohn tisser på den sten der ligger i deres bur som de skal slibe negle på
Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt
Leia og Johnjohn tisser på den sten der ligger i deres bur som de skal slibe negle på
Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hahahhaha, jeg dør lidt af grin xDmosegaardmortensen89 skrev: Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt
Hvordan kan det være så sjovt og alligevel så klamt på samme tid
-
Sådan havde jeg det også da jeg så det. Det er så ulækkert men kunne bare ikke lade være med at grine. Det er virklig en klam men ufattelig sjov særhedLiseJuul skrev:Hahahhaha, jeg dør lidt af grin xDmosegaardmortensen89 skrev: Også er der Baby, hun har virklig fået en klam vane. Hun har en hængekøje i et af hjørnerne på hendes bur og hun er begyndt at sidde i hængekøjen og gøre sig rent og når hun så laver en pølle så samler hun den op og smider ud på sofaen som hendes bur står ved siden af. Jeg synes det er så ulækkert men også virklig sjovt
Hvordan kan det være så sjovt og alligevel så klamt på samme tid
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hahaha hvor er det sjovtmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.
-
Ja, jeg fatter virklig ikke hvor hun har fået ideen fraFyrsting skrev:Hahaha hvor er det sjovtmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Altså nu skal du lige huske på hvem moren er Luna smider pøllerne ud af indgangen til sit hus, så der lille en lille bunke der, eller også sætter hun sig i sit store trærør og smider dem ned i det ene hul der er under denmosegaardmortensen89 skrev:Ja, jeg fatter virklig ikke hvor hun har fået ideen fraFyrsting skrev:Hahaha hvor er det sjovtmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er altså lige nødt til at dele to sjove ting noge af mine hamstere er begyndt på.
-
Hehe.. Så rydder hun jo bare op som sin mor og er kreativ og anderledes i sin måde at rydde op påLuna skrev:Altså nu skal du lige huske på hvem moren er Luna smider pøllerne ud af indgangen til sit hus, så der lille en lille bunke der, eller også sætter hun sig i sit store trærør og smider dem ned i det ene hul der er under den
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk