Katte/hundefoder!
jeg har det sådan at:
hvis jeg kan give en hund hundemad eller en kat kattemad og faktisk også omvendt kom engang til at købe kattemad til min hund.. der skete ikke noget
men med mig selv så tør jeg smager nærmest alt hvis jeg får lov til ikke at spise det hvis jeg ikke kan lide det... jeg synes det er noget fis med at være kresen (eller hvordan det staves... menes at man ikke kan lide så meget fordi man ikke tør smage det) det kan godt være at der er noget "klamt" i pølser eller hundmad og kattemad men der er jo ingen der er døde af det ihvertfald så længe jeg har levet (er også kun 12)!!!
spis hvad du kan lide!!! altså ikke så du bliver fed :D :lol:
hvis jeg kan give en hund hundemad eller en kat kattemad og faktisk også omvendt kom engang til at købe kattemad til min hund.. der skete ikke noget
men med mig selv så tør jeg smager nærmest alt hvis jeg får lov til ikke at spise det hvis jeg ikke kan lide det... jeg synes det er noget fis med at være kresen (eller hvordan det staves... menes at man ikke kan lide så meget fordi man ikke tør smage det) det kan godt være at der er noget "klamt" i pølser eller hundmad og kattemad men der er jo ingen der er døde af det ihvertfald så længe jeg har levet (er også kun 12)!!!
spis hvad du kan lide!!! altså ikke så du bliver fed :D :lol:
meen du er jo ikke et lille barn længere såå ja barnet har jo brug for de proteiner i maden så det vokser og dem kan man ikke kun få ud af grønt osv.Lilly03 skrev:Når jeg er vegetar mener jeg jo at jeg kan få alle mine behov opfyldt af det (det er ikke meningen at det skal starte en ny diskution ), så ville jeg jo også synes at barnet ville kunne det :D
men har FULD respekt for det at være vegetar:D
Hehe ja måske? du kan faktisk godt få animalsk protein ud af mælk/æg/ost, bare ikke i så store mængder som fra kød.
Men der er bare den liille detalje at der er osteløbe i ost, du kan ikke se om den er animalsk eller ej (der er ikke osteløbe i smøreost -jubii! ) så det undgår jeg self. også.
Ups, et lille sidespor (om ost??)
Men der er bare den liille detalje at der er osteløbe i ost, du kan ikke se om den er animalsk eller ej (der er ikke osteløbe i smøreost -jubii! ) så det undgår jeg self. også.
Ups, et lille sidespor (om ost??)
der er bare mange baktier i jord?Lilly03 skrev:Noget jeg ville synes var mere sundt, ex. en frisk regnorm all by nature
er ingen bakterier umiddelbart ved hunde og kattefoder....
synes det er fint at du er vegatar og kan få alt det du har brug for uden at spise kød...
men synes ikke det behøver at gå udover hamsteren? men hvis du kan finde noget tilsvarende protein... så er den jo i vinkel
--Emily--