advarsel! pels pels og mere pels :P

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
burrus

advarsel! pels pels og mere pels :P

Indlæg af burrus » 9. okt 2008 21:14

:lol:  jooo det går fremad med mit langhårs "projekt" . jeg eeeeeelsker jo langhårede og har for mål at få avlet nogle rigtig langhårs langhårede hamstere :D  ser ud ti ldet begynder at virke :lol:

Unger er knap 4 uger (i morgen) og er så lange nu:

lille frk. Angel
Billede
Billede

Mr. Coleman
Billede
(ikke så langhåret igen endnu :? )

D'Auria - hun er ikke ret stor endnu..
Billede

Dallara
Billede
Billede
PELS! :shock:  :lol:

Dana Hannon
Billede

Miss Darcy
Billede

Miss DeRubbio
Billede

Mr. Douglas
Billede

miss duffy
Billede
Billede

Mr. DeMartini (ham har i lige fået mange billeder af)
Billede

Miss Mary jones
Billede

:D  synes de alle er vildt nuttede og især pigerne overrasker mig med pelsen - de er længere nu end Harry var som 4-ugers :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 9. okt 2008 22:11

hvor er min angel bare nuser... kan slet ikke vente med at se hvor lang hendes pels bliver....

hvilken tybe børste bruger I til at rede pelsen med?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

contraria

Indlæg af contraria » 9. okt 2008 22:37

en blød killinge børste og kommer der en filt som børste i første omgang ikke kan tage så tager jeg en tættekam til hun og kat..(købt hos dyrelægen)
de venligste hilsner amanda

hlo

Indlæg af hlo » 10. okt 2008 07:50

Dana er godt nok smuk :shock:

Spot

Indlæg af Spot » 10. okt 2008 08:34

hvor er de bare fine :D godt avlet ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 10. okt 2008 11:59

:o Skønne!! :shock:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. okt 2008 12:38

Min lille Miss Duffy! Åhhh... hvor er hun kær!  :D

Et eller andet har du gjort rigtigt med det kuld Pia!  :lol:

Wampi

Indlæg af Wampi » 10. okt 2008 14:19

jeg er rigtig vild med Coleman den der sorte dusk bagpå er altså bare for kært :D

liv

Indlæg af liv » 10. okt 2008 17:43

er det sorte ikke tusch? :oops:

hvor grå er martini egntlig hvis man tænker i forhånd til en vinterhvid dværg i pearl saphir??? :D lidt kedeligt med samme farver synes jeg :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 10. okt 2008 18:01

liv skrev:er det sorte ikke tusch? :oops:

hvor grå er martini egntlig hvis man tænker i forhånd til en vinterhvid dværg i pearl saphir??? :D lidt kedeligt med samme farver synes jeg :lol:
hvor martini er.. tja nu har jeg aldrig stået med en pearl saphir i hånden - så der må jeg være dig svar skyldig :lol:  
men han bliver nok lidt lysere med alderen når hans pels bliver længere :wink:  han har jo så også et hvidt bånd som gør ham lysere at se til :wink:
jeg ved jo ikke lige hvor lys din pearl saphir er :wink:  
Men du kommer jo på tirsdag, så kan vi kigge på alle ungerne :wink:  der flytter ikke nogen før tidligst onsdag :wink:  

og jo det sorte er tusch :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 10. okt 2008 18:08

burrus skrev:
liv skrev:er det sorte ikke tusch? :oops:

hvor martini er.. tja nu har jeg aldrig stået med en pearl saphir i hånden - så der må jeg være dig svar skyldig :lol:  
men han bliver nok lidt lysere med alderen når hans pels bliver længere :wink:  han har jo så også et hvidt bånd som gør ham lysere at se til :wink:
jeg ved jo ikke lige hvor lys din pearl saphir er :wink:  
Men du kommer jo på tirsdag, så kan vi kigge på alle ungerne :wink:  der flytter ikke nogen før tidligst onsdag :wink:  

og jo det sorte er tusch :wink:
heh fy skamme pia!! ej jeg har jo heller aldrig holdt en langhåret.. :oops: men dog også kun kendt rigtig meget til hamstere et år :wink: ja kommer jo tirsdag men kan bare ikke vente!! glæder mig til at se microprutten :lol:  :lol:  :lol:

er stadig vildt forelsket i ham!! det er også et flot bånd han ahar :wink:  :P

tror at hvis mor sigr ja (som hun gør :lol: ) så skal det være ham :D  :D han er bare for skøøøøøn!!!!!!!!!!! :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :engel2:  :engel2:  :engel2:  :engel2:  :engel2:  :engel2:  :engel2:  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :konge:  :konge:  :konge:  :konge:  :konge:  :konge:  :konge:  :konge:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :hgrin:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 10. okt 2008 18:09

Hvor er de hvide/lyse altså bare flotte! :D Og al den pels!  :shock: Mega nuttet
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

jannie

Indlæg af jannie » 14. okt 2008 11:23

Hvor er de bare smukke... :D . Jeg bliver da nød til at eje en langhåret :D .

Lisette

Indlæg af Lisette » 14. okt 2008 18:20

De er sku da bare skønne! Dana  :love4: er helt forelsket :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 14. okt 2008 18:41

Cute cute cute ! :love:
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar