![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
flæskesteg?
flæskesteg?
må de få flæskesteg? for sidder med noget koldt noget i køleskabet og ved ikke om jeg skal gemme noget til hamsterne eller give det til hunden
:lol:
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.Lykke skrev:Hvorfor?kwo skrev:Jeg tror jeg ville give det til hunden.
Skulle der ske noget dårligt ved at give det til hamsteren?
Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hunden.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Senest rettet af kwo 14. dec 2008 17:36, rettet i alt 1 gang.
Kenneth Worm
Du mener hunden ikke? :Dkwo skrev:Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.Lykke skrev:Hvorfor?kwo skrev:Jeg tror jeg ville give det til hunden.
Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hamsteren.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
![kina :kina:](./images/smilies/azn_210.gif)
![Not Worthy :notworthy:](./images/smilies/notworthy.gif)
LOL, ja selvfølgelig. Retter lige.Benjamin skrev:Du mener hunden ikke? :Dkwo skrev:Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.Lykke skrev: Hvorfor?
Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hamsteren.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kenneth Worm
Ok.kwo skrev:Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.Lykke skrev:Hvorfor?kwo skrev:Jeg tror jeg ville give det til hunden.
Hvis man vælger det rette stykke gris til sin flæskesteg, er selve køddelen nu ret fedtfattig (såvidt jeg ved har rent svinekød en af de laveste fedt%'er).
Men hunden vil sikkert have større fornøjelse af det under alle omstændigheder
![:wink:](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
så er det bare lige det at FINDE rent svinekødLykke skrev:Ok.kwo skrev:Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.Lykke skrev: Hvorfor?
Hvis man vælger det rette stykke gris til sin flæskesteg, er selve køddelen nu ret fedtfattig (såvidt jeg ved har rent svinekød en af de laveste fedt%'er).
Men hunden vil sikkert have større fornøjelse af det under alle omstændigheder
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det er ikke så svært. Hvis du køber en kamsteg eller rigtige koteletter, så er det bare at fjerne fedtkanten/sværene.burrus skrev:så er det bare lige det at FINDE rent svinekødLykke skrev:Ok.kwo skrev: Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.
Men hunden vil sikkert have større fornøjelse af det under alle omstændigheder:roll:
Men hvis du køber en billig(ere) steg, så er kød og fedt mere blandet.
Men hvis det endelig var, så skal hamsteren jo bare have et bittelille stykke
fantastiskliv skrev:hunden blev glad for det:lol: han var helt lykkelig
:lol:
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pia B