Hamstertræf og generalforsamling 2009
Til træffene plejer der at være flere, så ja, det kræver lidt pladsmalthesmor skrev: Nej okay det er jo ikke så meget plads selve GF kræver, men fik hvis lige formuleret mit spørgsmål forkert :oops: ,mente at til træffet bagefter kan der jo godt ske at komme mange mennesker, og så kræver det jo at man har en stor stue .
Mange hilsner fra Jeanne.
-
iiiiiihhh hvorfor bor man dog ikke lidt tættere på ville ggerne have lagt hus til elsker at vise alle mine dejlige dyr frem
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Det er ikke sikkert, der kommer så mange til selve GF, men til træffet bagefter kommer der forhåbentlig flere, end der gjorde, sidst vi afholdt træf i jylland - der var 2 deltagere udover bestyrelsen - og ingen af dem var fra jylland :?Lykke skrev:Jeg vil også skyde på, at der kommer lidt flere til generalforsamlingen denne gang, ligesom der gjorde til det sidste træf. Der er jo kommet flere mennesker til og også flere aktive (såvidt jeg har forstået).
OBS ! For at deltage på GF SKAL man være medlem af DHF, men alle kan deltage i træffet bagefter :D
eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Prøv at læse første indlæg - der står, at GF og træf afholdes "en lørdag i april" - altså 2 mdr. efter udstillingburrus skrev:eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
aahh haha :lol: :oops: ups! :oops: :lol: SÅ er der jo ingen problemer for deltagelse i det hele 8-)Jeanne skrev:Prøv at læse første indlæg - der står, at GF og træf afholdes "en lørdag i april" - altså 2 mdr. efter udstillingburrus skrev:eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
Pia B
Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..
var bare lige det :)
Jeg tror faktisk, at jeg/vi kan finde ud af at komme til Århus..
Tro mig, jeg ved hvordan det er, men jeg får heldigvis piller for det og har ikke noget jeg skal bekymre mig om, udover det jeg skal holde i live og velstand ... Men lige nu, er der lidt for meget liv i liljerne.. For tidligt udeS-C-J skrev:Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..
-
ja jeg vil da stadig gerne ligge hus til (er lige flyttet i et på 300 kvadratmeter nemlig, med kæmpe stor stue) men er jo lige det om folk gider køre til sønderjylland (der er tog og bus til byer hernede i nærheden af)S-C-J skrev:Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Der er også muligheden at lægge det på Fyn, personligt gør det mig ikke noget hvor det holdes da jeg vil komme uanset hvor i danmark det er. Men for sjællendere at se er det nok lettere med Odense, hvis vi da har nogen der vil lægge hus til. Hvis det ikke bliver i Odense vil jeg arrangere en bil således at jeg kan tage 4-5 personer med fra netop Odense.
Men hvor mange medlemmer har vi fra Odense? Og hvad definerer i (bestyrelsen) som centralt?
Hvis vi ikke finder nogen der vil lægge hus til er det så en mulighed at leje et sted? I så fald ville det efterfølgende træf være et problem.
Men hvor mange medlemmer har vi fra Odense? Og hvad definerer i (bestyrelsen) som centralt?
Hvis vi ikke finder nogen der vil lægge hus til er det så en mulighed at leje et sted? I så fald ville det efterfølgende træf være et problem.